dinsdag 18 november 2014

Ster Kaart


Hallo allemaal

Het is mijn beurt om een kaart te laten zien op het 
Vandaag heb ik een kaartje voor jullie in de vorm van een ster.



Het is een mal van Dutch Doobadoo die ik 2 keer heb uitgeknipt en heb laten verspringen.
Het Design papier wat ik heb gebruikt is een oude serie van My Minds Eye- Holly Jolly
Ik heb weer een stempeltje van Magnolia gebruikt, en die heb ik ingekleurd met
 Derwent Coloursoft potloden.
De volgende kleuren heb ik gebruikt:
huid-170-180-550
haar-580-530-630-600
kleding-360-630
schoenen-530
bijl-630-690
schaduw-670

Gebruikte materialen: 
Stansen: De boompjes stans van CottageCutz- Lea Bilities- Spelbinders- Noor- 
Marianne Design en Tim Holtz.
Ook nog Gesso gebruikt, Frantage, Lint, Parels een houten ster en een taartkleedje

Hoop dat jullie hem/haar leuk vinden.

Challenges:
Time for Magnolia #72 kleuren van je kerstboom versiering.
Magnolia Mania  #101 Weinachtsbaum
Midweek Magnolia  Flourishes

Lieve groetjes Joukje


13 opmerkingen:

  1. erg mooi Joukje
    ook dat sneeuw op de sterren dat maakt het af, vindt je kleurwerk ook mooi.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart in deze stervorm, en het plaatje zoals altijd weer prachtig ingekleurd!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig mooi gemaakt Joukje.
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhh dit is supermooi zeg, prachtig, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hello joukje,
    wow, very beautiful star-card, thankyou for joining us at the magnolia mania, greetings from sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your card is very cute. Love the star shape!
    Thanks for joining us at Magnolia Mania!
    Hugs, Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow Joukje, hij is prachtig en zooooo mooi gekleurd! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hem/haar is geweldig! Schitterende kleuren en prachtig ingekleurd!

    Vriendelijke groet,
    Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart weer Joukje!!! Zulke mooie kleuren en wat een idee om een ster als vorm te nemen (moet ik onthouden hihi..)
    Dank je voor de inspiratie...
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A beautiful Christmas creation Joukje, I love the Kraft and icy blue, your shape and this sweet Tilda are adorable. Thank you for joining us over at Midweek Magnolias. Good luck!
    Hugs Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kerstkaart is het geworden zeg!!! Zo mooi ingekleurd ook. Zal binnenkort ook weer eens mijn potloden gaan gebruiken.

    Fijne zondag verder.

    Groetjes,
    Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat n prachtige kaart Joukje en leuk dat je met onze challenge mee doet op het Time For Magnolia challenge blog

    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje